dinsdag 2 september 2014

Potatolands


A.s. zaterdag barst hier in Axel voor de 2e keer Potatolands los.Vorig jaar was het een erg druk bezocht festival en eerlijk gezegd verwacht ik dat het dit jaar alleen maar drukker word. Het is erg gezellig en er is voor iedereen wat. Van groot tot klein en van jong tot oud. Ik ben zelf aanwezig voor het deel Kinderanimatie om daar 6 uur lang zoveel mogelijk kindergezichtjes te schminken. Vorig jaar wisten we echt niet wat we moesten verwachten, dit jaar gaat dat gelukkig wat beter en nemen we de ervaringen van vorig jaar mee. Zo zal ik dit jaar ervoor zorgen dat de schminkers onder een partytent zitten, veilig afgeschermd voor de zon en zal ik er ook voor zorgen dat desondanks de enorm lange rijen ik toch echt even een pauze neem om het nodige aan vocht en voedingsstoffen tot me te nemen. Dat was ik vorig jaar namelijk ff vergeten in de drukte met als gevolg dat ik door een zonnesteek eerder weg moest. Dus met een paar ervaringen rijker ben ik er dit jaar weer helemaal klaar voor. De schminkvoorraad is optimaal, de weersvoorspellingen zijn ook goed en qua inspiratie moet dat ook goed komen. Een paar weken geleden ben ik gestart met glittertattoo´s zetten en iemand van de organisatie van Potatolands had het leuke idee of ik niet allemaal roze brilletjes bij iedereen kon zetten... Helaas gaat dat dit jaar niet lukken, maar als er een 3e editie komt van dit fantastische evenement dan zal ik volgend jaar klaar zitten met het benodigde materiaal. Want zo´n roze brilletje op je arm is natuurlijk best grappig ook na Potatolands.
Nieuwsgierig wat er allemaal te doen is... of wil je gewoon even spieken naar de foto´s van vorig jaar kijk dan vooral even op de site Potatolands . Woon je in de omgeving dan zou ik zeggen hopelijk tot zaterdag en laat vooral even je neus zien bij het animatieteam. Dat vinden we namelijk erg gezellig. Tot dan!

Geen opmerkingen: