dinsdag 2 september 2014

Positieve hersenspinsels van een depressieve duizendpoot....

Goedemorgen allemaal!

Tja positieve hersenspinsels van een depressieve duizendpoot... het zegt een heleboel en niks.
Mijn hoofd zit vol met allerlei ideeën en gedachtes. Veel positief maar zoals dat gaat met een depressie ook negatief. Mijn keuze is om desondanks dat iedere dag het positieve de overhand te laten houden, en dat is ook het deel dat ik met de wereld wil delen. Dat positieve deel is ook heel erg breed aangezien er in mijn hoofd  altijd veel gebeurd. Ik ben vooral erg positief, praktisch, chaotisch, creatief, veelzijdig, humoristisch, gevoelig, lief, behulpzaam, ach en nog veel meer. Ik woon in het prachtige Axel samen met mijn man Patrick een DJ/heftruckchauffeur en hij is mijn rots in de branding. Daarnaast ben ik zijn allergrootste fan dus bij voorbaat sorry voor het gespam, maar voor mij is hij de beste DJ. Mocht je nieuwsgierig zijn naar zijn talenten.. Facebook , Uitzending iedere zaterdag vanaf 21.00 , Mixcloud of Soundcloud . Gelukkig is hij niet mijn enige lichtpunt in het leven. We zijn gezegend met twee prachtige kinderen, Jimmy van 11 jaar en Jadzia van 4 en met zijn drieën zijn ze mijn alles. En ik ben Brigitte... heb mijn eigen bedrijf in Body/Belly en Facepainting. Ik kan hier een groot deel van mijn creativiteit in kwijt, en geniet van de gezichtjes als ik klaar ben, niet zozeer van het werk, maar vooral de gezichten achter mijn schmink, de twinkeling in de ogen. Daar doe ik het voor. Qua werk vind ik Bellypainten echt geweldig. Het contact met het ongeboren kindje terwijl ik probeer te werken is soms echt heel erg bijzonder. Sommige kindjes zijn zo nieuwsgierig dat ze mijn handen proberen te volgen. Ik vind het iedere keer weer heel speciaal dat moeders dat toelaten. Daarnaast ben ik ook erg actief op de school van mijn dochter. O.a. overblijfmoeder waar ik erg van geniet, mijn droom was om een groot gezin te hebben wat helaas medisch gezien niet mogelijk is en als klein meisje fantaseerde ik vaak over een enorme tafel gevuld met kinderen die druk aan het kwebbelen waren. Dat heb je tijdens de overblijf ook hahaha dus vandaar dat ik daar soms intens van kan genieten. Daarnaast help ik ook graag de medemens. Binnenkort zal ik starten bij Privazorg om via hen een helpende hand te bieden. Alhoewel je dat niet zou zeggen in mijn eigen huis geniet ik ontzettend van poetsen. Het helpt me om mijn hoofd leeg te maken en het feit dat ik daar een ander ook meehelp vind ik erg fijn. Ik ben ook erg vaak te vinden in de keuken om daar te koken en te bakken, vooral voor anderen. Wanneer mijn huis vol zit met mensen die zitten te genieten van mijn kookkunst of baksels word ik erg gelukkig. Simpel gezegd ik word gelukkig van het geluk van anderen. Zo dit is een tipje van de sluier hahaha ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben in het lezen van mijn blogs. Heb je vragen stel ze gerust en reacties zijn altijd welkom. Een fijne dag allemaal xxx Birry

Geen opmerkingen: